czwartek, 20 października 2011

Nowe aukcje

Ponieważ nie mogłam dzisiaj zebrać się do żadnej konkretnej pracy, to z pomocą super kobietki,Patrycji wystawiłam kilka aukcji.
Ona robiła zdjęcia i mi je wysyłała na maila - ja wystawiałam aukcje ;)

Niestety sama nie mam teraz możliwości wystawiania - aparat jest w stanie bardzo kiepskim i moja cierpliwość jest zbyt mała, by podjąć z nim współpracę.
Staram się zmienić aparat - biorę udział w konkursie, gdzie nagroda miesiąca jest taki fajny sprzęt foto, który ułatwiłby mi życie ;)
Sami zobaczcie:
Moja inspiracja konkursowa

Wszystkim którzy klikają mi zawzięcie, bardzo dziekuje i mam nadzieję, że do końca wytrwają ;D

Teraz zapraszam Was na moje allegro ;)

Moje aukcje

Może macie jakieś pomysły na aukcje? Jakieś gadżety, bibeloty - cokolwiek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz