środa, 19 września 2012

Zbieramy nakrętki i płyty CD, DVD...

Wczorajszy dzień był bardzo zaskakujący - zresztą ja czasami już tak mam... że rano całkiem spokojnie i zwyczajnie a potem lawina niespodzianek.
Od jakiegoś czasu szukałam firm które skupują nakrętki, po informacji że taka jedna... którą zresztą wybrałam gdy zaczynałam akcję, jest chyba nie do końca wypłacalna albo ma jakieś kłopoty.
Dlatego zaczęłam szukać intensywnie kogoś innego - zawsze trzeba mieć plan awaryjny przecież :)
Wysyłałam maile z zapytaniem - ale przecież oni odpisywać nie będą.... Dzwoniłam - ale często trudno się dodzwonić, albo oferują warunki kiepskie - np 40gr za kg nakrętek z odbiorem, to całkowita porażka jakaś.

Wczoraj zadzwonił telefon - Pan D. z jednej z firm recyklingowych... o jakież było moje zaskoczenie.
Pogadaliśmy sobie dość długo, konkretnie... no i mam.
Za 1 zł/kg to ja mogę sprzedać swoje zbiory.
Skupuje nakrętki, skrzynki, wiaderka, wiadra, inne plastiki byle były czyste.
No i jeszcze jedno - strasznie mnie cieszy... SKUPUJE PŁYTY CD, DVD i inne takie :).
Wszelkie płytki - z gazet, katalogów, programy komputerowe, bajki, filmy... nie ważna jakość, płyty uszkodzone, a nawet połamane... ja szukam plastiku a nie tego co na płycie :))))
Gdybyście mieli jakieś płyty - to również pudełka od nich bardzo chętnie przyjmę. To również plastik - muszę go porozdzielać co do jakości i materiały z jakiego są wykonane, ale to pikuś.

Ponieważ coraz więcej osób wspomina o puszkach aluminiowych - rozejrzałam się w temacie i sama zaczęłam je zbierać, czasami ktoś podrzuci. Gdyby komuś zawalały - pięknie się uśmiechnę.

Czyli nakrętki, wszelkie plastiki, płyty CD i DVD, oraz aluminium :)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz