czwartek, 19 kwietnia 2012

Allegro :D

Ostatnio dzięki dobrym serduchom wspaniałych kobiet: Moniki P. i Ewy P. przybyło troszkę nowych rzeczy na aukcje.
Odświeżyłam zbiory o super GRY NA PC LEGO, oraz naprawdę ogromną ilość naszyjników, korali itp...
Wielkie dzięki za pomoc :*

Muszę jeszcze usiąść i troszkę posprzątać w tych aukcjach które wiszą od dłuższego czasu, bo chyba są mało ciekawe dla kupujących :P i dlatego nic się nie sprzedaje. No i jak zaczęłam sprawdzać dostałam białej gorączki niemal - gdyż większość galerii w aukcji po prostu zniknęło po ostatnich zmianach allegro.
Straciłam wszystkie zdjęcia.... tylko aukcje wystawione ostatnio są widoczne prawidłowo.
Ech... z tych ich zmianami!!!

W każdym razie zapraszam serdecznie na moje aukcje

Moje aukcje charytatywne na allegro

Zaglądajcie, wybierajcie i kupujcie.
Pieniażki ze sprzedaży całkowicie są przeznaczone na pokrycie kosztów leczenia, badań, wizyt lekarskich.
Są wpłacane bezpośrednio na subkonto w fundacji, której jestem podopieczną.
Zwrot kosztów otrzymuję jedynie po przedstawieniu faktur za leki czy wizyty u lekarza, rachunki za badania.
Teraz  również potrzebny będzie elektrostymulator mięśni, który nie jest tani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz