niedziela, 5 sierpnia 2012

Allegro...

Ostatnio popracowałam sobie troszkę nad aukcjami, które wystawiam na allegro...
Przybyły nowe rzeczy, które jeszcze nie były wystawiane. Część przedmiotów wystawiona ponownie.

Wystawiłam również swoją "kolekcję" breloczków jaką uzbierałam swego czasu... jeszcze nie wszystko jest na aukcjach, ale sukcesywnie będę dokładać.
Pojawiła się na aukcji prześliczna torebka, która została ozdobiona ręcznie - wykonana szydełkiem z lekko błyszczącej nitki wierzchnia warstwa torebki. Otrzymałam ją na aukcje od Pani Zofii M, za co bardzo serdecznie dziękuję.
Torebkę można zobaczyć i wylicytować TU.

Nie czuję się super i silna, więc oszczędzam się fizyczne bo jedynie zrobienie zdjęć wymaga ruchu. Później już tylko siedzenie... a to moge nawet w masce inhalatora pracować.
Niestety moje duszność nadal męczą, nadal wysiłek daje mi popalić krótkim oddechem, zaciskaniem.
Byle to nie było to czego się boję... od dawna się boję.
Znam swoją chorobę i wiem jakie są możliwe następstwa... dlatego modlę się, by to nie było dalsze osłabienie mięśni oddechowych, Nie może to być to...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz